czwartek, 23 lipca 2009

Olcia44440





Strój:
Jak dla mnie również był zbyt monotonny. Jest lato, więc trzeba dodawać jakiś ciepłych, ostrych kolorów. Moja propozycja jest bardziej wiosenna, gdyż na sukience są kwiaty, ale wiosna łączy się z latem :P. Strój jest elegancki, a za razem delikatny. Idealny na gorące dni. Ocena za strój przed przemianą: 4/5.






Doll:
Według mnie doll była zbyt monotonna. Ola użyła zbyt mało kolorowych dodatków oraz kosmetyków. By doll nie wyglądała jak 'przebieraniec', kolorowy zrobiłam tylko makijaż [tzw. morski], zmieniłam fryzurę, gdyż tamta była zbyt 'ciężka' oraz dodałam trochę ostrości poprzez kolczyk w wardze. Ocena doll przed przemianą: 4/5.

Rada:
Kolory, kolory, kolory! Musi być kolorowo, a nie szaro i smutno.

1 komentarz:

  1. zaj.bisty makijarz robisz, wiesz?
    też bym taki chciała umieć ;sny i marzenia; xD

    OdpowiedzUsuń